środa, 24 kwietnia 2013

Sad but true .

Cześć , tu Laylka ;3 Sorra że nic w ostatnim czasie nie dodawałam ale miałam sporo spraw na głowie 
np, jak Wybór gimnazjum , nauka i takie tam 
Ale będę się starała dodawać coś na blogejszyna częściej D; 
A i dziękuję za taką ilość wejść na bloga ale czy moglibyście pomóc ciut ciut z levciem ? D;
O nic nie proszę tylko jeśli ktoś ma tak złote ♥ I pomoże jednym grafciem to będzie bardzo dla 
mnie miłe . Iż ostatnio mam trochę lipne dni Ale nie ważne to jest ;C
Dobra nie wiem co napisać jeszcze . . . Oooo jednak wiem xD Olśniło mnie Xdd
Dziś z Olką w szkole byłyśmy "Bliźniaczkami " 
Hahahah zajebiście to wyglądało ;3 
Sorry że klnę ale jakoś tak wyszło . . . 

                                                                                        To Tyle Na Dziś Żegna Was LaYlkA ;3 

Brak komentarzy: