środa, 31 lipca 2013

Dawno nie pisałam,ale ok. xD

Tu Klaudia (Laylaa....)
Wiem,że dawno nie pisałam, ale nie mogłam,ponieważ miałam kłopoty z dostępem do internetu :c Przepraszam za kłopoty, ostatnio nie ma o czym pisać ale ok. Coś wymyślę.
Na MSP weszły znowu zmiany, nie wiem kiedy(nie grałam z miesiąc to nw kiedy weszły), może
już ktoś z adminów o tym napisał,ale ja też wspomnę o tym xD

Oczywiście jak zwykle wspomnę o moim lv. xD Sorry ja już tag mam :c 
Aktualnie do 13 lv brakuje mi 138 tyś :c ( Mam chyba najniższy lv. z adminów ) 
Nie bd wstawiała zdjęcia bo na laptopie nie bardzo się da :c 
Może jeszcze dziś to zrobię. 
A jeżeli ktoś ma ochotę zapraszam na moje seki . Do niczego nie zmuszam,tylko proponuję.



                                                                                                  Ok,to na tyle./Klaudia. 

Brak komentarzy: